E-ticaret platformu Hepsiburada, CarrefourSA ile işbirliğine giderek yeni iş modelini hayata geçirdi. “Hepsiexpress” adı verilen hizmet çerçevesinde bir evin günlük, haftalık veya aylık ihtiyacı olan geniş seçenekteki market alışverişinin CarrefourSA güvencesiyle gerçekleştirilmesine ve tüketicinin istediği saatte siparişini güvenle teslim alabilmesine olanak sağlanacak.
Hepsiexpress’in soğuk zincire uygun filosu ile CarrefourSA’nın yaş sebze meyveden sağlık ve kozmetiğe, et, balık, tavuktan süt ürünlerine kaliteli, taze ve seçkin ürünleri Hepsiburada müşterilerine sağlıklı ve güvenilir bir şekilde ulaştırılması hedefleniyor. İlk etapta İstanbul’da belirli semtlerde başlayacak hizmetin yeni yılla birlikte Türkiye geneline yaygınlaştırılması planlanıyor.
Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, konuyla ilgili, “Hepsiburada olarak yaptığımız yatırım ve yeni atılımlarla Türkiye’de online alışverişin öncüsü olmaya devam ediyoruz. Amacımız; müşterilerimize aradıkları her şeyi evlerinin konforunda, kolaylıkla bulabilecekleri, uçtan uca eşsiz bir online satın alma deneyimi sunmayı sürdürmek. Fiziksel ve dijital dünyanın birbiriyle iç içe geçtiği günümüzde, tüketici alışkanlık ve eğilimlerini öngörerek; CarrefourSA’nın süpermarket alışverişlerinde en güçlü olduğu yaş meyve sebze, kalite, ürün çeşitliliği gibi avantajlarını bizim 20 senelik teknoloji, online alışveriş tecrübemiz, lojistik ve müşteri hizmetleri alanındaki gücümüzle birleştirdik. Türkiye’ye kazandırdığımız bu yeni modelle süpermarket alışverişine boyut atlatıyoruz.” dedi.
Yorumlar