Dijital spor içeriği sağlayıcısı ve yayıncısı Perform, yaptığı isim değişikliği ile birlikte iş kollarını da ikiye ayırdı. DAZN ve Perform markalarını DAZN Group çatısı altında toplayan şirket, DAZN ile Maçkolik gibi son kullanıcılara yönelik faaliyetlerini sürdürürken, Opta gibi B2B faaliyetlerine Perform markası ile devam edecek.
Konuya ilişkin bilgi veren DAZN Group Türkiye Genel Müdürü Emre Uğurlu, “Uzmanı olduğumuz dijital yayıncılık ve spor istatistiğini de kapsayan içerik alanlarının ikisi de önemli oranda büyüme ve gelişme potansiyeline sahip. Bu kapsamda, küresel çapta stratejik bir karar alarak, sadece kendi konularına odaklanan ayrı markalarla ilerlemeyi tercih ettik. Dijital dönüşüm hayatın her alanını olduğu gibi sporu da doğrudan etkiliyor. Biz de sporseverlere her zaman en iyi deneyimi yaşatmayı amaçlayan ürün ve servisler geliştirmeye olan adanmışlığımızla, çalışmalarımızı ve büyümemizi kesintisiz sürdüreceğiz” dedi.
Yorumlar