Alibaba.com Türkiye, hem alıcılar hem de satıcılar için fırsatlarla dolu #SuperSeptember’ın başlangıcını Türk Global Gold Supplier (GGS) üyeleri ve Alibaba.com yöneticilerinin katılımıyla İstanbul’da gerçekleştirdi. #SuperSeptember dönemine kayıtlı tüm Türk GGS üyeleri ilk kez, Alibaba.com üzerinde Türkiye’ye özel bir sayfada tanıtılıyor. Bu da, Türkiye’nin ürün kategorileri ve KOBİ’lerinin ilgi odağı olması için mükemmel bir fırsat yaratıyor. #SuperSeptember boyunca internet sitesini yüzde 30 oranda daha fazla alıcı ziyaret edeceğinden, Türk ürünlerinin görünürlüğü ve Türk menşeili ürün aramaları dikkate değer ölçüde artacak. Ayrıca Alibaba.com, #SuperSeptember boyunca hem alıcılar hem de satıcılar için daha iyi bir alım ve satım deneyimi sunmak amacıyla ürün bilgilerini, alışveriş navigasyonunu ve hizmetlerini güncelledi. Alıcılar, çeşitli kaynak ihtiyaçları için “Haftalık Fırsatlar, Pazarlıklı Alışveriş ve Marka Bölgesi” gibi avantajlardan yararlanabilecek. #SuperSeptember, tedarikçi fırsatları ve alıcı tercihlerine uygun olarak tasarlandı. Kullanıcının geçmiş verilerine göre hedeflenen ürün tavsiyeleri, üyelerin satışlarının artmasına imkân sunacak.
Türkiye’de 3,5 milyon Alibaba.com üyesi var
Alibaba.com Türkiye Ülke Müdürü Cüneyt Erpolat Türkiye’de 3,5 milyonu aşan üyeye sahip Alibaba.com için #SuperSeptember’ın önemli olduğunu söyledi. Alibaba.com’un kuruluş amacının, hem tedarikçilere hem de alıcılara daha iyi hizmet sunmak olduğunu belirten Erpolat, sözlerine şöyle devam etti: “Alıcılar, #SuperSeptember boyunca daha avantajlı teklifler alırken tedarikçiler #SuperSeptember fırsatlarından yararlanarak satışlarını arttırma şansına sahip olacak. Türkiye, Çin’den sonra en çok GGS üyeye sahip ülke. Bu da, Türkiye’nin Alibaba.com ekosistemi için ne kadar önemli olduğunu ortaya koyuyor. Alibaba.com, Türk KOBİ’lerin uluslararası alanda iş yapmalarını kolaylaştırmayı ve işlerini büyütmelerine yardımcı olmayı amaçlıyor.”
Alibaba.com ve Ticaret Bakanlığı’nın projesi
Erpolat, Alibaba.com’un Türk KOBİ’lerinin Ticaret Bakanlığı himayesinde başlattığı e-ticaret projesi sayesinde uluslararası ticaret ağına dâhil olduğuna dikkat çekti. “Atılan bu yeni adımlarla, ihracatçılar için yeni pazarlar yaratmayı, yabancı pazarlarda sürekli büyüyen bir müşteri portföyü oluşturmayı ve ihracatçı sayısıyla üyelerimizin ihracat hacimlerini her yıl artırmayı amaçlıyoruz” diyen Erpolat, aynı zamanda, Alibaba.com’un geniş veri tabanından yararlanarak, potansiyel ürünleri ve ürün gruplarını belirlemeyi, verimliliği artırmayı ve böylece platformları B2B uluslararası ticaretin toplam ticaretteki payını, gelişmiş ülkelerin seviyesine çıkarmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.
Yorumlar