Kuruluşundan bu yana Koç Topluluğu şirketleri adına medya satın alma ve pazarlama faaliyetlerinde bulunan Zer ile Türkiye’de ve dünyada pazarlama iletişiminin lider oyuncusu WPP, dijital pazarlama alanında deneyim ve uzmanlıklarını birleştirdi. Koç Topluluğu ile WPP’nin eşit ortaklığında kurulan “Ingage”, dijital pazarlama alanında strateji odaklı hizmet verecek. Ingage, ülkemizde liderliği hedeflerken, bölgesel anlamda da büyümeye odaklanacak.
Zer Genel Müdürü Aykut Özüner, Koç Topluluğu olarak Zer ile dijital pazarlama hizmeti verdikleri mevcut müşteri portföylerini bu yeni ortaklık ile güçlendirmeyi ve artırmayı hedeflediklerini belirterek, Ingage’in, perakende, dayanıklı tüketim, otomotiv, finans, yerel iletişim ve e-ticaret alanlarındaki deneyimlerini derinleştirmeye devam edeceğini söyledi. Yaratılacak en büyük farkın sunulacak hizmetlerin çeşitliliği ile sağlanacağının altını çizen Özüner, Ingage ile Türkiye’de dijital pazarlama disiplininin gelişmesine de sektörel bir katkı sağlayacaklarını ifade etti.
WPP Türkiye Ülke Müdürü Demet İkiler ise Zer’in yerel piyasadaki gücü ile WPP’nin küresel deneyimlerini bir araya getirdiklerini söyleyerek, Ingage’in ilerleyen dönemde yalnızca Türkiye’de değil, bölgesel anlamda da büyüme hedefine odaklanacağını belirtti.
Ingage, WPP’nin dünyadaki lider ve uzman yetkinliklerini kullanarak, dijital pazarlamanın hizmet alanlarını genişletmeyi ve yeni müşteriler kazanarak bölgesel fırsatları değerlendirmeyi de hedefliyor.
Yorumlar