Skip to main content

Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’na özel hazırladığı filmle gençlere sporu sevdirmeyi amaçlıyor.

Türk Telekom, sporun gençlerin gelişimine sağladığı katkıdan yola çıkarak, gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı özel bir film ile kutluyor.

Filmde izleyiciler, spor geçmişi olmayan ama bir sabah kalktığında spor yapma isteğiyle kendisine en uygun sporu bulma konusunda kararlı olan Mert’in Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri’ni inceleyerek çeşitli branşlarda denemelerde bulunmasına şahit oluyor. Fiziksel yetenek gerektiren sporlarda başarısız olan Mert’in zihin gücü gerektiren spor dalında başarılı olabildiğini reklamın sonunda bir robotla satranç oynarken görüyoruz. Filmin sonunda Mert Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri arasından kendisine en uygun sporu buluyor.

Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı onuruna hayata geçirdiği reklam filmiyle gençlere sporu sevdirme hedefiyle “Çünkü inanıyoruz ki gençlerimize sporu sevdirsek yeter” mesajı veriliyor.

Künye

Reklamveren: Türk Telekom

Reklamveren Yetkilileri: Hamdi Ateş, Celal Tellioğlu, Esad Sivri, Ali Kılıçlıoğlu

Reklam ajansı: Pat Medya

Senaryo: Barış Kırımşelioğlu – Mert Aydın

Yönetmen: Barış Kırımşelioğlu

Görüntü Yönetmeni: H.Orkun Eser

Yönetmen Yardımcısı: Nihan Kahraman

Yapım Şirketi:  Pat Medya

Mecra: Online