2003 yılından bu yana düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılını kutluyor. Reklam sektöründe yaşanan değişime de dikkati çekmek isteyen Kırmızı’nın bu yılki teması ‘değişim’ olacak.
Başvurular, Kırmızı Basın, Kırmızı Bölge, Kırmızı Uygulamada Ustalık, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Kampanya, kategorilerinde yapılacak ve başvuranlar Türkiye’nin en iyi reklam projeleri olmak için yarışacak.
Kırmızı Basın ve Kırmızı Bölge kategorilerinde gazete ve dergi iletişim çalışmalarını kapsayacak ve tüm reklam, medya ve iletişim ajanslarına açık olacak. Değerlendirmede strateji, yaratıcılık ve uygulama özellikleri esas alınacak.
Kırmızı’ya başvurular, 19 Şubat – 19 Mart 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Kırmızı Ödülleri’ne, 16 Nisan 2017 – 18 Mart 2018 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış özgün reklamlar katılabilecek.
Başvuruları; reklamcılık sektörünü fırsat eşitliği çerçevesinde temsil edecek her biri alanlarının önde gelen isimlerinden oluşan ve başkanlığını Kramp Ajans Başkanı Ahmet Akın’ın yaptığı 80 kişilik geniş kadrolu bir jüri değerlendirecek.
Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar