İnsan-cihaz etkileşimi için dijital ara birimler tasarlayan SHERPA, büyük bir adım daha atarak Avrupa’da ilk ofisini Londra Wework Mansion House’da açtı.
SHERPA, Londra’da da “DaaS” abonelik modeli ile hizmet verecek
SHERPA, global müşterilerine, kendi geliştirdiği DaaS (Design as a Service) abonelik modeli ile dijital ürün ve servislere değer katmayı hedefleyecek kullanıcı davranış analizleri, kullanıcı deneyimi tasarımı ve optimizasyon hizmetleri sunacak. Ayrıca, dijital dönüşüm adımlarını başlatmış telekom, finans ve perakende sektöründeki firmalar başta olmak üzere, henüz pazara giriş yapmış e-girişimleri de içerisinde bulunduran geniş bir müşteri grubuna veriye dayalı analitik kararlar alma, design thinking (tasarım odaklı düşünme) yaklaşımıyla müşterilerini daha yakından tanıma ve hızlı dönüşüm hedefleyen aksiyonları alabilme alanlarında fayda sağlayacak.
SHERPA Başkanı Yakup Bayrak, Türkiye’de uzun yıllardır e-ticaretten perakendeye, beyaz eşyadan telekom ve finans sektörlerine kadar birçok şirket için rekabet ve karlılık avantajı sağladıklarını, şimdi de yüksek standartlardaki yeteneklerini Avrupa pazarına sunmaya başladıklarını belirtti.
“Bizim gibi akılcı iş modelleri kuran ve çalıştırmayı başaran tasarım ofislerinin bir sonraki hedeflerinin ‘etki alanlarını genişletmeye’ odaklanmak olduğuna inanarak, 1 yılı aşkın süren bir ön çalışmanın ardından bu ay Londra ofisimizi açtık. Hedefimiz Avrupa ofislerimizin sayısını her yıl artırmak ve Türkiye’den, önce Avrupa’ya sonra da tüm EMEA bölgesine tasarım çözümleri ihraç ederek ülkemizi, önceden tasarım ihracıyla etiketlenmemiş yurt dışı pazarlarında da gururlandırmaktır.”
Yorumlar