Türk Telekom, CEO Danışmanı ve Empati Program Lideri Yücel Bağrıaçık‘ın ev sahipliğinde düzenlediği basın toplantısında, müşteri memnuniyetini artırmayı ve müşteri servislerindeki, operasyonel hizmetlerdeki ve iç müşteri deneyimindeki süreçleri daha da ileriye taşımayı hedefleyen Empati Programı’nı duyurdu.
Brand Finance tarafından her yıl açıklanan “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” listesinde, 2016 yılında Türkiye’nin 8. kez en değerli markası seçilen Türk Telekom, Empati Programı’yla müşteri memnuniyetini artırmayı ve en beğenilen şirket olmayı hedefliyor.
En beğenilen şirket olma yolunda ‘Empati Programı’
Türk Telekom, Empati Programı’na 100’ün üzerinde Türk Telekom ve Grup şirketi çalışanı dahil edilirken, önümüzdeki dönemde programa dahil olan çalışan sayısının artırılması hedefleniyor. Program kapsamında uçtan uca her bir saha, bölge ve iş birimlerine yapılan ziyaretlerle bu yeni çalışma kültürü için bilgilendirmeler gerçekleştirilmeye başlandı. Şirket içinde açık bir iletişim platformu ile çalışanlar da görüş ve önerilerini iletebiliyorlar.
Empati Programı’nı ‘mükemmel müşteri deneyimi yolculuğu’ olarak tanımlayan Türk Telekom CEO Danışmanı ve Empati Program Lideri Yücel Bağrıaçık; günümüzde mükemmel bir müşteri deneyimi yaşatabilmenin, kurumsallığın olmazsa olmazı olduğunu açıkladı. Bağrıaçık, “Müşterinin hizmeti almadan önce, aldığı anda ve aldıktan sonraki her etkileşimi; bu hizmetin kendisinde oluşturduğu duygusal ve psikolojik yansımalar marka değerinin oluşmasına ve şirketlerin beğenilir olmasına yön veriyor. Biz de Türk Telekom olarak yüksek müşteri memnuniyeti ile en beğenilen şirket olma sürecimizi Empati Programı ile başlattık. Müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarına yenilikçi ve kaliteli çözümler sunmak için teknolojinin tüm avantajlarını müşterilerimize daha fazla yaşatmayı kendimize misyon edindik. Bu açıdan Empati Programı’nın Türk Telekom’da yeni bir çalışma kültürünün temelini oluşturduğunu söyleyebiliriz” dedi.
Yorumlar