Türkiye pazarına geçtiğimiz yıl giriş yapan otomobil markası Lexus, Publicis One Türkiye ajanslarından dijital medya ajansı Digitouch ile yeni bir çalışmaya imza atarak, Lexus ürün lansmanı kapsamında smart TV izleyicilerinden test sürüşü başvuruları topladı.
Kampanya kapsamında hazırlanan interaktif bannerlar, TV 8’de yayınlanan çeşitli programlarda programatik reklam satın alması aracılığıyla yayınlandı. İzleyiciler gösterim süresi boyunca kumandaları yardımıyla hazırlanan mikro siteye yönlendirildi. Mikrositedeki adımları takip eden kullanıcılar ile Lexus test sürüşleri organize edildi.
Lexus markası bu kampanya çerçevesinde yaklaşık 400bin izleyiciye ulaştı ve yüzde 2,6 etkileşim oranı ile Türkiye’nin ilk interaktif programatik TV medya satın almasını gerçekleştirdi.
Yorumlar