BRAND WEEK ISTANBUL

DigitalAge | 11.11.2020 - 10:56

2020’nin Fark Yaratan Kadınları açıklandı

2020’nin “Fark Yaratan Kadınlar”ı, Brand Week Istanbul sahnesinde online bir seremoniyle açıklandı.

Brand Week Istanbul’un üçüncü gününde, 2020’nin Fark Yaratan Kadınları online bir seremoniyle açıklandı. Bu yılın fark yaratan dokuz kadını da mesleki başarılarının ötesinde kendi endüstrileri için birer rol model olarak, kadınların iş dünyasındaki önemini ortaya koyuyor.

2020’nin Fark Yaratan Kadınları

  • Facebook Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Bölge Başkan Yardımcısı Derya Matraş
    2020’de pandeminin yarattığı ekonomik darboğazda sorumluluk alanındaki ve Türkiye’deki KOBİ’lere can suyu olan birçok hibe programının hayata geçirilmesini sağlayan Matraş, yalnızca Türkiye’deki KOBİ’lere 7 milyon TL değerinde destek olunmasını sağladı.
  •  

  • Columbia Üniversitesi Earth Institute Araştırmacısı Özge Karadağ Çaman
    Pandemiye karşı verilen küresel mücadelede de önemli figürlerden biri olan Karadağ Çaman, dünyanın en köklü tıp dergilerinden biri olan The Lancet Dergisi tarafından kurulan Covid-19 Uluslararası Komisyonu’nda görevli.
  •  

  • Akbank Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce
    Geçtiğimiz yıl Akbank Mobil ve Tosla’nın lansmanına liderlik eden Civelek Yüce aynı zamanda Akbank’ın dijital ödemeler stratejisini belirleyen isim konumunda.
  •  

  • Garanti BBVA Müşteri Çözümleri ve Dijital Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu
    Garanti BBVA’nın dijital kanallarını kullanan 10 milyona yakın kişiye dokunurken, toplumsal ve ekonomik anlamda pozitif dönüşümün başlıca anahtarının nitelikli eğitim olduğu düşüncesiyle bankanın ÖRAV işbirliğinde hayata geçirdiği “Mesafe Tanımayan Öğretmenler” projesine de katkı sağlıyor.
  •  

  • Tribal Worldwide Istanbul Kreatif Direktörü Güldeniz Şeşen Bilginer
    Bilginer, geçtiğimiz sene ajansının geçtiğimiz yılı 7 Felis, 11 Kristal Elma başarısı ile kapatmasında büyük pay sahibi olmuştu.
  •  

  • Google Türkiye Pazarlama Lideri Işıl Heves
    2012’den bu yana bünyesinde yer aldığı Google’da, toplumda fırsat eşitliği ve erişimi için Women@Google ve Diversity, Equity ve Inclusion gruplarının Türkiye liderliğini üstleniyor.
  •  

  • Havas Istanbul Genel Müdürü Ceren Çubukçu
    Reklamcılar Derneği Toplumsal Cinsiyet Eşitliği komitesinde yer almakla birlikte, ajans çatısı altında GMAG ile birlikte düzenlenen LGBTİ+ farkındalık ve hoşgörü kampanyasında da aktif rol alıyor.
  •  

  • Nilay Örnek
    Hürriyet, Milliyet, Habertürk ve Sözcü gibi geleneksel yayınlarda gazeteciliği her kademesinde icra eden, şimdilerde ise yeni medyanın en güçlü seslerinden biri olan Örnek’in mesleğinde başarılı insanların hikâyelerini anlattığı “Nasıl Olunur?” Türkiye’nin en popüler podcast’leri arasında.
  •  

  • TV8 Genel Müdürü Aslı Çini Yaşaroğlu
    Çini Yaşaroğlu, kanalın reyting rekorları kıran birbirinden iddialı yapımlarıyla yakaladığı başarıda büyük pay sahibi.
  •  

  • The Walt Disney Company Türkiye, Medya Birimi – Pazarlama, İletişim ve Kreatiften Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burçin Gülşen İçağasıoğlu
    İçağasıoğlu, geçtiğimiz yıl liderlik ettiği ekiple birlikte 40’a yakın yerel ve uluslararası organizasyondan ödülle dönen kampanyalar hayata geçirdi ve yılın en çok ses getiren işleri 25 Litre ve 25 Litre: Suyun Peşinde belgesellerine öncülük etti.
  •  

Yılın Fark Yaratan Kadınları’nın belirlenmesinde dikkate alınan kriterler:

  • Demografik olarak erkek egemen bir sektörde sivrilmiş olmak.
  • eni ve heyecan yaratan bir marka/kategori yaratarak ve tutundurarak iş dünyamıza zenginlik katmak.
  • Attığı adım ve aldığı kararlarla global seviyede liderlik özellikleri sergilemek, uluslararası platformlarda ses getirmek.
  • Yaratıcılıklarıyla ve yarattıkları değerlerle medya dünyamıza, reklam ve pazarlama endüstrisine yeni kaynaklar sağlamak.
  • Üstlendiği başarılı ve istikrarlı sosyal sorumluluk projeleriyle topluma örnek olmak.
  • Ülke genelinde ya da firma/marka özelinde bir krizi başarıyla yönetmek ve/veya yaratıcı çözümlerle aşmak.
  • İstanbul’u bir dünya merkezi haline getirerek Türkiye’den, şirketlerinin dünyadaki birçok ülkesindeki operasyonlarını başarıyla yürütmek.
  • Ana görevi dışında projeler yaratıp/üstlenip şahsi ve markasına ait kaynakları bu projeye kanalize ederek toplumda fark yaratmak, topluma cesaret aşılamak.