ETKİNLİK

DigitalAge | 02.08.2019 - 15:59

14. Felis Ödülleri’nin jüri başkanları açıklandı

Pazarlama iletişimi ekosisteminde fark yaratan fikirlerin ve çalışmaların ödüllendirildiği 14. Felis Ödülleri'nin jüri başkanları belirlendi.

Ajans ve reklamverenlerin yanı sıra spesifik kategorilerde bireysel katılıma da açık olan Felis 2019’da bu yıl jüri başkanlığını üstlenecek isimler belli oldu.

Yaratıcı ve etkili işlerin standardını belirleyen Felis Ödülleri’nde başvurular 16 ana bölüm için kurulan, 12 ayrı jüri tarafından değerlendirilecek. Kadın – erkek oranı eşit, birbirinden değerli isimlerden oluşan jüri başkanları ve liderlik edecekleri bölümler şöyle:

Felis 2019 Jüri Başkanları

  • Pemra Ataç Açıktan (Rabarba Ajans Başkan Yardımcısı ve Kreatif Grup Başkanı)
    Açıkhava & Basın Bölümleri
  • Alemşah Öztürk (4129Grey CEO’su)
    Dijital & Mobil Bölümleri
  • Elif Çoban (Şölen CEO’su)
    Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü
  • Can Faga (Publicis Groupe Türkiye Yönetici Kreatif Direktörü)
    Film & Radyo & Entegre Kampanyalar Bölümleri
  • Pınar Öney Bilsel (Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürü)
    Marka Deneyimi ve Aktivasyon Bölümü
  • Arda Erdik (Tribal Worldwide Istanbul Ajans Başkanı)
    Markalı İçerik ve Eğlence Bölümü
  • Bülent Yar (Mindshare CEO’su)
    Medya Bölümü
  • Burçak Taşkın (Excel İletişim Ve Algı Yönetimi CEO’su)
    PR Bölümü
  • Güldem Berkman (Amgen Türkiye Genel Müdürü)
    Sağlık İletişimi Bölümü
  • Aslı Alemdaroğlu (Zorlu Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü)
    Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü
  • Kenan Ünsal (Muhabbet Ajans Kurucu Ortağı)
    Üretimde Ustalık ve Tasarım Bölümü
  • Nüzhet Algüneş (TBWA\İstanbul Medya Direktörü)
    Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümü

Felisodulleri.com adresi üzerinden, 16 ana bölümde sektördeki tüm disiplinlerden paydaşların başvurularını bekleyen Felis Ödülleri’ne başvurular 13 Eylül’e kadar yapılabilecek.

Yarışmada bu yıl 15 Eylül 2018 – 13 Eylül 2019 tarihinde gerçekleştirilmiş projeler yarışabiliyor. Proje gerçekleşme aralığı her yıl olduğu gibi 2019’da da geniş tutulan Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü için belirlenen proje uygulama dönemi ise 1 Haziran 2016 – 30 Mayıs 2019.

Kaynak: MediaCat