Skip to main content

TELPA, kullanmakta olduğu Avaya Communiciation Manager (ACM) santralinin kablosuz iletişim çözümüne Xpeech SIP DECT sistemini dahil etti. Kablolama maliyetlerini ortadan kaldıran,kurulum ve yönetim olarak kolay bir deneyim sunmaya çalışan Xpeech…

TELPA, kullanmakta olduğu Avaya Communiciation Manager (ACM) santralinin kablosuz iletişim çözümüne Xpeech SIP DECT sistemini dahil etti.

Kablolama maliyetlerini ortadan kaldıran,kurulum ve yönetim olarak kolay bir deneyim sunmaya çalışan Xpeech SIP DECT sisteminin el terminali, modern ve ergonomik görünümüyle ofislerde bulunmanın yanı sıra hafif yapısıyla da taşınabilirliği arttırmayı hedefliyor.

Ürün,  DECT GAP standardında kapalı alanda 50, açık alanda ise 300 metreyi kapsarken,  200 el terminalinin kaydedildiği sistemin 10 kanallı baz istasyonu,  kablosuz bir şekilde güncellenebiliniyor.

Aynı ağda 40’a kadar baz ünitesi bulunduran,ölçeklenebilir ve birden fazla baz istasyonu yöneticisi (master)  olabilen altyapıda,  olası bir arıza durumunda iletişim sunabiliyor. Bunun yanı sıra, RF teknolojisine sahip olan Xpeech SIP DECT sistemi, kablosuz cihazların çalışmalarına engel olmadan konumlandırılabiliyor.

Bircom CEO’su Burçin Bircanoğlu , “Mobil abonelerin yaşadığı en büyük sorunlar, WiFi teknolojisi ile çalışan el terminallerinin kısa pil süreleri ve ses haberleşmesini destekleyecek WiFi altyapısı yani kapsama maliyetleri olarak sıralanıyordu. Xpeech DECT ürünleri, arkasındaki Bircom deneyimi ile TELPA gibi büyük şirketlere her tür ofis yapısında kesintisiz iletişim sağlıyor. Yeni nesil ürünlerimiz ile IP telefon santrallerine hareket katmaya devam edeceğiz” diye konuştu.