Moova’nın yeni Facebook konsepti

  Ürünlerinin doğallığı ve kalitesi için büyük yatırımlar yapan Moova, iletişim çalışmalarında da aynı doğallığı yakalamak amacıyla tüketicilere Moova’nın kaynağından ulaşıyor.    Süt ürünleri markası Moova, rekabetin yüksek olduğu ve herkesin hemen hemen aynı mesajları vermeye çalıştığı ‘hızlı tüketim ürünleri’ (FMCG) sektöründe yeni bir iletişim konseptini hayata geçirdi.    Moova hesaplarında her hafta bir çalışanın […]

SOSYAL AĞLAR
DigitalAge, 20.03.2013 - 11:47
 
Ürünlerinin doğallığı ve kalitesi için büyük yatırımlar yapan Moova, iletişim çalışmalarında da aynı doğallığı yakalamak amacıyla tüketicilere Moova’nın kaynağından ulaşıyor. 
 
Süt ürünleri markası Moova, rekabetin yüksek olduğu ve herkesin hemen hemen aynı mesajları vermeye çalıştığı ‘hızlı tüketim ürünleri’ (FMCG) sektöründe yeni bir iletişim konseptini hayata geçirdi. 
 
Moova hesaplarında her hafta bir çalışanın günlük yaşamı, düşünceleri ve ürünlerle ilgili görüşleri yer alıyor. O hafta topluluk yönetimine dahil olan çalışan kapak fotoğrafına taşınarak tüketicilerin karşısına çıkıyor, onların tüm sorularını yanıtlıyor ve etkileşime giriyor.
Moova, sosyal medya stratejisini oluşturmak ve sektörde farklılaşmasını sağlayacak yaratıcı çözümlere ulaşmak için Plasenta Conversation Agency ile çalışıyor. Bu birliktelik sonucunda sosyal medya hesaplarını tüketicilerin de dahil olduğu bir dünyaya dönüştüren Moova, marka hikayesini çalışanların gözünden anlatıyor.
 
Moova’ya facebook.com/MoovaGida ve twitter.com/moovagida adreslerinden ulaşılabiliyor.
 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free