Girişimciler için piyasadaki boşlukları değerlendirme yolları

Belçika bankası KBC Bank N.V. için yapılan kampanya çalışmasının tüm ayrıntılarını bu yazıda bulabilirsiniz.

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 25.03.2014 - 10:59

Özellikle kriz sonrası pazarda yeni bir iş kurmak oldukça güç. Tüketicilerin gerçek ihtiyaçlarını doğru yerlerde karşılamak bu noktada büyük önem taşıyor. Fikirleri hayata geçirmede ise bankalar baş rolde. Riskler her zamankinden daha yüksek olduğundan, yeni başlayan girişimci için ilk ve belki de en zor adım olan güvenilir bir banka bulmak da riske açık bir durum. Bankalar da bu durumda küçük çaplı müşterilerine karşı dikkatli yaklaşıyor.

Uluslararası çok kanallı Belçika bankası KBC Bank N.V., özel müşteri ve küçük ve orta ölçekli girişimlere odaklı çalışıyor. Bu yüzden Belçika’da yeni bir iş kurmaya başlanılacağı zaman gidilecek adres burası.

Keşfedilmemiş açıklıklar

Girişimciler çoğu zaman tüketicilerin gerçek ihtiyaçlarının ne olduğu konusunda herhangi bir bilgiye sahip değil. Küçük yerleşim bölgeleri en çok talep gören yerler değil. İşin aslı küçük çaplı bir topluluğun bile kendi altyapısındaki iş bölümlerinde eksiklikler bulunuyor. Bu tür boşluklar aslında her yerde var. Ancak küçük girişimciler, pazarda iyi bir yer bulmakta zorlanıyorlar.
KBC Bankası da işte tam bu açıklıkları bulmaya, onları görünür kılmaya ve kişilerin gerçek ihtiyaçlarını karşılamaya karar verdi. Bu şekilde doğru zamanda başarılı bir iş modeline başlamayı kolaylaştırmış olacaktı.

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free