Gelecek 10 yılın dijital trendi: Canlı yayıncılık

YouNow İş Geliştirme ve Ürün Stratejiden Sorumlu Başkan Yardımcısı Yonatan Sela Digital Age Summit 2016’da, sosyal medyadaki canlı yayınlara izleyicilerin katılarak canlı yayının içeriğini oluşturabilme, belirleyebilme ve değiştirebilme gücünün önemini vurguladı

ETKİNLİK
Burcu Şahin, 13.05.2016 - 13:18

1-12 Mayıs tarihleri arasında Four Seasons Bosphorus Hotel’de gerçekleştirilen Digital Age Summit 2016’ya konuşmacı olarak katılan YouNow İş Geliştirme ve Ürün Stratejiden Sorumlu Başkan Yardımcısı Yonatan Sela, 10 yıl içerisinde dijital alanlarda yaşanacak gelişmeleri, canlı yayınların geleceğini ve markaların yaklaşımlarındaki değişimleri aktardı.

Akıllı telefon kullanımının yaygınlaşması, mobil kullanımın artması ve kaliteli internet bağlantısı ile canlı yayın platformlarına rağbetin arttığını belirten Yonatan Sela; Z jenerasyonuna hitap etmek isteyen medya şirketlerinin, canlı müzik yayını ve benzeri yeni formatlardaki uygulamalara yöneleceğini vurguladı.

yonatan selaCanlı yayın platformları ile medyanın birbirini tamamlayacak formatlara yöneleceğini anlatan Sela, “ Sosyal medyanın kaçınılmaz bir sonraki adımı canlı yayın ve videolardır. Spor ve haberlerin canlı yayınlanma oranları yüksektir. Asıl yenilik ise izleyicinin canlı yayınlara katılıp gerçek zamanlı olarak içeriği değiştirmesidir. YouNow olarak video yaratma ve oluşturmanın daha fazla zaman aldığını biliyoruz. Partner programınız ile gelirin büyük bir kısmının yayının yaratıcısında kalmasını sağlıyoruz” dedi.

Bir ayda 120 milyon üzerinde kullanıcının oturum açtığı ve günde 50.000 saatin üzerinde canlı yayını izleyiciler ile buluşturan popüler canlı yayın aplikasyonu YouNow, America’s Got Talent ve benzeri birçok büyük geleneksel medyada yer alan programlarla da iş birliği bulunuyor.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free