İstanbul Kalkınma Ajansının desteği ile hayata geçirilen proje “Yüzyıllık Markalar Dijital Platformu”nun çıkış noktası, İstanbul ve Türkiye’nin tanıtımına katkı sağlamak ve tarihi markaların geniş hedef kitleleriyle buluşturmak.
“Yüzyıllık Markalar Dijital Platformu” ile yerli ve yabancı turistlere mobil rehber niteliğinde hizmet sunulurken, araştırmacı ve akademisyenler içinde başvuru kaynağı olacak yeni bir “arşiv” oluşturuldu.
Yüzyıllık Markalar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı A. Barış Cemiloğlu, Yüzyıllık Markalar Dijital Platformu”nun hikâyesini şöyle aktarıyor:
“Günümüzde yerli ve yabancı turistler seyahate çıkmadan önce, ziyaret edecekleri şehirlerin hikâyelerini öğrenmek ve köklerini keşfedebilmek için; tarih, kültür, mekân, gelenek, marka ve benzeri tüm konuları öncelikle dijital platformlardan araştırıyorlar. Doğru kurgulanmış dijital platformlar ise bu araştırma sürecinde köprü görevi görerek kişilerin ziyaretçiye dönüşmesine vesile olarak dijital ve interaktif pazarlamanın önemini ve gerekliliğini ortaya koymakta. İşte Yüzyıllık Markalar Dijital Platformu’nu da tam da bu amaçlara hizmet etmek üzere hayata geçirdik.”
Yüzyıllık Hikâyeler sitesine şuradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar