YouTube, mobil kullanıcıları hedefleyen 6 saniyelik reklam formatı Bumper’ı tanıttı. Akıllı telefon kullanıcılarının hedeflendiği yeni reklam modeli Mayıs ayında tüm reklamverenlerin kullanımına açılacak.
Konuyla ilgili açıklama yapan YouTube Ürün Yöneticisi Zach Lupei, YouTube’un bir süredir akıllı telefon kullanıcılarını hedeflediği yeni reklam formatları üzerinde çalıştığını ve bu çalışmaların sonucu olarak Bumper adını verdikleri 6 saniyelik yeni reklam formatını kullanıma sunduklarını belirtti.
Yapılan araştırma istatistiklerine göre, 18-49 yaş aralığındaki kullanıcıların yarısından fazlasının videoları ilk önce mobil cihazlarından izlediğini belirten Lupei, video izleme alışkanlıklarının tamamen değişmesi sonucu yeni bir reklam formatına ihtiyaç duyulduğunu belirtti.
Bumper’ı test eden Audi’nin videosu:
Yorumlar