Dijital, geleneksel medyanın bir yansıması olmaktan çıkıp medyanın ana arteri haline geldi. Markalar, kampanya ve entegrasyonları dijital platformlarda ve sosyal medya ortamında direkt uyguluyor ve bütünsel düşünüyor.
Buradan yola çıkılarak bu yıl sekizincisi düzenlenecek Digital Age Summit’in teması olarak ‘Yeni ana akım dijital’ (Digital is the new mainstream) belirlendi. 27 Mayıs’ta Four Seasons Bosphorus Hotel’de düzenlenecek etkinlik konusunda uzman isimleri ağırlayacak.
Jeff Jarvis ve Nathalie Nahai İstanbul’a geliyor
Bu isimler arasında Davos Dünya Ekonomi Forumu’da 100 etkili medya lideri arasında yer alan The Guardian köşe yazarı Jeff Jarvis öne çıkıyor. Digital Age Summit’in diğer önemli konuşmacısı ise ‘Web Psikologu’ isimli en çok satanlar listesine giren kitap yazarı Nathalie Nahai. Reklam yazarlığı yapan blog yazarı Dave Trott, ‘big data’ ve ölçümleme konusunda uzman Piet Hein Van Dam diğer konuşmacılar arasında yer alıyor.
Bu yıl gerçekleşecek Digital Age Summit’in moderatörlüğünü ise Serdar Kuzuloğlu üstlenecek.
Dergiyle birlikte 2 ek
Dergimizin Nisan sayısında ayrıca ‘Sosyal medya yönetimi kimin işi olmalı’ konusunu geniş ele aldığımız ‘Sosyal Medya’ ekini ve ülkemizde ve dünyada inovatif ürünleri derlediğimiz ‘İnovasyon 50’ ekini bulabilirsiniz.
Dergide öne çıkan diğer başlıklar
Türkiye’nin dijital reklam network’leri
İçecek sektörünün dijtaldeki başarılı işleri
Geleceğin operatörleri anlık mesajlaşma servisleri
BKM Genel Müdürü Soner Canko ve Jeff Jarvis röportajları
Yorumlar