Facebook tarafından satın alındığından bu yana kendi çizgisinin dışına çıkmayan bir görüntü sergileyen WhatsApp, kurumsal çizgisini yeniden belirledi. Facebook Whatsapp’ı 21.8 milyar dolara satın almış ancak uygulamadan nasıl para kazanacağını açıklamamıştı.
Gizlilik sözleşmesi ve kullanım koşullarını yeniden düzenleyen WhatsApp, artık Facebook ile birlikte işletmelerin kullanıcılara mesaj göndermesine izin vermeye başlayacak.
WhatsApp yaptığı açıklamalarda ayrıca işletmeler için SMS ve telefon çağrılarına alternatif bir iletişim kanalı olma platformunu devreye sokacağını da belirtti.
WhatsApp üzerinde reklam gösterimi olmayacak fakat Facebook’ta gösterilecek reklamlarda kişilerin telefon bilgileriyle edinilen bilgilerin kullanılacağı da yeni gelişmeler arasında. WhatsApp için köklü bir değişim anlamına gelen yeni değişim ile birlikte Facebook ile bu koordinasyonun, spam’le mücadele, kullanım alışkanlıklarının takibi gibi önemli kazanımlar sağlaması bekleniyor.
Yorumlar