Vodafone Türkiye, 2013-2014 mali yılı yarıyıl finansal sonuçlarını değerlendirdiği basın toplantısında, yeni stratejik planını ve yeni marka kimliğini açıkladı.
Vodafone Türkiye, yeni güçlü yatırım programını açıklarken yerli üretim akıllı telefonun da müjdesini verdi. Aralık ayında Türkiye’de piyasaya sunulacak Vodafone Blade V adlı cihaz, Vodafone Türkiye’nin ‘herkes için teknoloji’ vizyonu doğrultusunda fiyat performans açısından avantajlı öneriler ile tüketiciler ile buluşacak.
Öğüt: “Türkiye’nin dijitalleşmesini hızlandıracak yeni dönemin lider şirketi olmaya adayız”
2013-2014 mali yılı, ilk yarıyıl finansal sonuçlarına göre toplam gelir pazar payını yüzde 30,6’ya çıkaran şirketin yeni döneminde stratejik planları, 1 Kasım 2013 itibariyle görevi devralan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt tarafından anlatıldı. Öğüt toplantıda şu şekilde konuştu:
“Dünyanın ekonomik ekseni batıdan doğuya doğru kayarken, gelişmekte olan ülkeler dijital bağlantılı yeni dünyanın yeni merkezi konumuna yükseliyor. Türkiye, bu dönüşümün en önemli aktörlerinden biri. Biz de Vodafone Türkiye olarak Türkiye’nin dijitalleşmesini hızlandıracak yeni dönemin yeni lideri olmaya adayız. 2009 yılında lanse ettiğimiz stratejik programımızda başarılı dört yılı geride bıraktık. Stratejik dönüşümümüzle rüştümüzü ispat ettik ve dört yıl içinde gelir pazar payımızı yüzde 18,6’dan yüzde 30,6’ya çıkardık. 2006 yılından bu yana toplam 12 milyar TL yatırım yaptık, bir o kadar da vergi hacmi yarattık.
“Gündemimizde Türkiye’yi mobil iletişim ve dijitalleşmede dünya ligine çıkarmak var.”
Gelirler, kârlılık, pazar payı, abone sayısı ve konuşma süresi bakımından yeni rekorlarla kapattığımız Mart 2009-Eylül 2013 dönemi, başarımızın güzel bir yansıması ve bir güven markası olma amacımıza sağlam adımlarla ilerlediğimizin önemli bir göstergesi oldu. Bugün artık gündemimizde Türkiye’yi mobil iletişim ve dijitalleşmede dünya ligine çıkarmak var. Vodafone Türkiye olarak kendimizi bu geleceği gerçek kılacak dönüşümün lideri olmaya aday olarak konumluyoruz ve yatırımlarımızla şekillendireceğimiz ‘Dijital Dönüşüm Hareketi”ni ilan ediyoruz.”
“Mucizeler Vodafone’da İşte Bu Kadar Kolay”
Vodafone’nun yeni marka kimliğinin de bu atılımının bir ayağı olduğunu belirten Öğüt şöyle konuştu:
“Marka kimliğimiz ile pazarın cesur, dinamik, hep bir çözüm bulan, dengeleri değiştiren aynı zamanda canayakın, dürüst, kendinden emin oyuncusu olduk. Markamız da artık Türkiye pazarında kendini kanıtlamaya çalıştığı dönemi kapattı. Daha büyük hamleler yaparak büyüyeceğimiz yeni dönemde odağımızı tek ve güçlü bir marka amacı etrafında toparladık. Teknolojinin hayatımıza getirdiği küçük mucizeleri, Vodafone’nun kolaylık konsepti ile birleştirip “Mucizeler Vodafone’da İşte Bu Kadar Kolay” diyoruz. Yeni reklam kampanyamız ile de Türkiye’nin dijital dönüşümünün kitleler ile buluşmasını amaçlıyoruz. Vodafone Türkiye olarak daha iyi bir gelecek için iletişim teknolojileri ile Türkiye’de herkese ilham vermeyi sürdüreceğiz.”
Yorumlar