Skip to main content

Forbes.com tarafından dünyanın en önemli 10 sosyal medya uzmanından biri olarak gösterilen ‘UnMarketing’ kavramının yaratıcısı ve UnMarketing isimli çok satan kitabın yazarı Scott Stratten bu yılki Digital Age Summit’te ‘The Business of…

Forbes.com tarafından dünyanın en önemli 10 sosyal medya uzmanından biri olarak gösterilen ‘UnMarketing’ kavramının yaratıcısı ve UnMarketing isimli çok satan kitabın yazarı Scott Stratten bu yılki Digital Age Summit’te ‘The Business of Awesome’ isimli yeni kitabından iş dünyasını ilgilendiren önemli konularla katılımcıların karşısına çıkacak.
Öğleden sonra 13:50’de katılımcıların karşısına çıkacak olan Scott Stratten’ın sunumu; The Business of Awesome (and UnAwesome) isimli yeni kitabından pazarlama, markalaşma, halkla ilişkiler, sosyal medya, insan kaynakları ve müşteri hizmetleri ile ilgili ana iş konseptlerini kapsıyor olacak.
Stratten sunumunda ayrıca; verimli olan başarılı iş kollarının örnek çalışmaları ile başarısızlığa uğramış iş hikayelerini paylaşarak, ne yapılmaması gerektiği üzerinde duracak. 
Bu sunum ile izleyiciler bahsedilen konseptleri kendi işlerine hemen uygulayabilme fırsatını bulacak.
Scott Stratten kimdir?
Scott Stratten viral, sosyal ve doğru pazarlama olarak adlandırdığı Un-Marketing uzmanı.
Stratten, önemli olanın hedef kitlenin önünde güvenilir uzman olarak kendini konumlandırmak ve böylece ihtiyaç olduğunda seçilen kişi olmak olduğunu düşünüyor.
Konusunda çok tutkulu bir konuşmacı olan Stratten, Twitter‘da 133 binden fazla takipçiye sahip. Forbes.com’da sosyal medyayı en etkin kullanan ilk 10 kişinin içinde yer aldı.  

‘UnMarketing: Pazarlamayı Bırakın Bağ Kurmaya Başlayın’ daha yayımlanmadan dikkatleri üzerine çekti ve Amazon’un en çok satan kitaplarından biri oldu.