Sosyal medya için mobil hiç şüphesiz ki büyük bir alan. Son yıllarda internet kullanımı, internetten akıllı telefon ve tabletlere doğru yükselişe geçmiş durumda. Bu durum da sosyal ağların mobile uyum sağlaması gerekliliğine bir kanıt oluşturuyor.
Twitter ve Facebook, uygulamalarla ve mobilde kullanıcılara daha sezgisel kullanıcı arayüzüne imkân veriyor.
Nielsen’in yeni ABD Dijital Tüketici Raporu’na (U.S. Digital Consumer Report) göre; Twitter kullanımının yüzde 85’i mobil cihazlarda gerçekleşiyor. Facebook’un ise mobilde kullanım oranı yüzde 57. Ortaya çıkan bu sonuç da Twitter için mobil deneyimin oldukça önemli olduğunu gösteriyor.
Kullanıcıların iki büyük sosyal medya sitesini nasıl kullandığına ilişkin Statista bir grafik oluşturdu.
Yorumlar