Türkiye’de ürün ve hizmetlerle ilgili çağrı merkezlerini arayan tüketiciler, soru ve sorunlarını otomatik yanıtlardan çok, gerçek insanlarla görüşerek çözmeyi tercih ediyor
Türkiye’nin en güçlü bağımsız yeni nesil Telekom operatörlerinden TurkNet, müşteri memnuniyeti adına gerçekleştirdiği istatistikleri paylaştı.
Müşteriler en çok çağrı merkezini kullanıyor
TurkNet’in yaptığı istatistiklere göre, müşteri hizmetlerine ulaşmak isteyenlerin yüzde 30’u self-servis çözümlere yönelirken, yüzde 70’i müşteri temsilcisiyle görüşmeyi, bire bir diyalog kurmayı tercih ediyor.
Ayrıca yine müşteri hizmetleri istatistikleri neticesinde, online işlem merkezinin daha etkin bir şekilde uygulanmaya başlanmasının, çağrı merkezine gelen arama sayısında belli bir azalmaya yol açtığı tespit edilmiş durumda.
Yorumlar