Aracında boş koltukları ile yolculuk yapan sürücülerle aynı yöne giden yolcuları buluşturan BlaBlaCar’da üyeler profillerini oluştururken ne kadar konuşkan olduklarını “Bla” “BlaBla” ve “BlaBlaBla” derecelendirmelerinden birini seçerek belirtiyorlar.
Türk kullanıcıların yüzde 99’ı kendilerini “BlaBla” ve “BlaBlaBla” olarak tanımlıyor, bu da Türklerin uzun yolda sohbeti ne kadar sevdiklerini gösteriyor.
Üye profilleri hakkında konuşan BlaBlaCar Türkiye Ülke Müdürü Esin İmer, Türkiye’de şu an kullanıcılarının büyük çoğunluğunu 18-34 yaşları arasındaki üyelerinin oluşturduğu bilgisini verdi. İmer,Türkiye’deki kullanıcıların yüzde 99’u kendilerini BlaBla veya BlaBlaBla olarak tanımlamasıyla da yolculukların bol sohbetli geçtiğine işaret etti.
Yorumlar