Tommy Hilfiger Group, Amsterdam’daki genel merkezinde, dijital teknolojiyi günlük iş uygulamalarına entegre eden bir mağazaya imza attı.
İnteraktif sistem, koleksiyonlar hakkındaki bilgileri, satış araçlarını ve marka içeriğini tek bir dokunmatik ekranda buluşturuyor.
Dijital mağazanın merkezinde, ceviz bir masaya yerleştirilmiş yarım metreye bir metre büyüklüğünde interaktif, dokunmatik bir ekran yer alıyor. Bu masa ultra HD 4K ekranlardan oluşan dört metre yüksekliğinde bir duvar paneline bağlı. Müşteriler, Tommy Hilfiger spor giyim ve Hilfiger Denim sezon koleksiyonlarındaki her ürünü dijital olarak görüntüleyebiliyor ve tek bir ekranda sunulan tüm ürün kategorilerinden özel siparişler yaratabiliyor. Baştan ayağa komple görünümleri görebiliyor, tasarım özelliklerini en ince detaylarıyla incelemek için yakınlaştırabiliyor, renk ve beden seçenekleri gibi ürün ayrıntıları için de giysiye tıklayabiliyorlar.
Ürün seçimi ve sipariş verme deneyimi, sürecin sadeleştirilmesini ve akıcı olmasını sağlayan dijital bir sistemle yenilenen geleneksel satış yaklaşımı üzerine kurulu. İnteraktif ara yüz, ürünlerin stilleri, teşhiri ve her müşteriye özel teslimat koşulları gibi konuların detaylı olarak değerlendirilmesine imkân veriyor.
Yorumlar