Skip to main content

Spotify’ın yeni “Music Matchmaker” uygulaması ile medya dünyasının yalnız kalpleri, bu Sevgililer Günü’nde aşkı ve arkadaşlığı bulacak

Türkiye’nin de dahil olduğu 12 Avrupa ülkesinde tanıtılan “Music Matchmaker” uygulaması, medya planlama ajansı çalışanlarını, sevdikleri müzikler doğrultusunda kendi ajanslarından ve ülkelerindeki farklı ajanslardan kişilerle eşleştiriyor.

Medya dünyasına özel olarak yaratılan uygulama ile Spotify, insanları müziğin gücü aracılığıyla birbirine bağlamayı ve Sevgililer Günü’nde medya dünyasına sevgi ve heyecan katmayı amaçlıyor. Uygulama, ilk kez tanıtıldığı 2015 yılında 2000’in üzerinde kişiye erişti. Bu yıl kampanya, Avrupa’daki yüzlerce ajanstan binlerce çalışanın dahil olduğu daha geniş bir kitleyi hedef alıyor.

Spotify_Music_Matchmaker_3

Spotify’ın Music Matchmaker uygulaması, 4 Şubat’ta aktif olacak. Eşini bulmak isteyenlerin, spotify.com/musicmatchmaker adresine girerek kampanya şifresini girmesi ve konumu ile müzik tercihlerini belirtmesi yeterli. Uygulama kullanıcıları, müzik zevklerine göre ofislerinden 3 kadın ve 3 erkeğin yanı sıra, ülkelerindeki farklı bir ajanstan 3 kadın ve 3 erkek ile de eşleştirecek. Müzik partnerleri ile eşleşenler, e-posta aracılığıyla iletişime geçerek müzik zevklerini tartışma veya Sevgililer Günü için akşam yemeği planı yapma fırsatı yakalayacak.

Markaların, Spotify üzerinde yenilikçi, zengin ve ilgi çekici deneyimleri kolayca yaratabileceğini de gösteren “Music Matchmaker” uygulaması; Türkiye’nin yanı sıra Birleşik Krallık, Almanya, Fransa, İspanya, İtalya, İsveç, Norveç, Finlandiya, Danimarka, Hollanda ve Belçika’da kullanılabilecek.