Divitter, ‘Tweet uçar, divit kalır!’ sloganıyla iki Türk girişimci tarafından 2 Eylül’de hayata geçirildi.
Rastgele seçtiği tweet’leri karikatürize ederek yeniden yorumlayan Divitter, kısa sürede binlerce takipçiye ulaştı.
Yeni bir sosyal medya girişimi olan Divitter, Twitter’ın doğası gereği yazılanların bir süre sonra unutulduğu gerçeğinden yola çıkarak, rastgele seçtiği tweet’leri karikatürize ederek kalıcı kılmayı hedefliyor.
divitter.com, 2 Eylül tarihinde beş divit yayına alınarak açıldı. Türkiye’de bir ilk olan bu özgün girişim, sosyal medya kullanıcıları tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı.
Sade bir tasarımla yola çıkan divitter.com önümüzdeki ay içerisinde yeni bir tasarımla takipçileriyle buluşacak.
Yorumlar