Sony’nin müzik sektöründeki iştiraki Sony Music Entertainment, müzik tanıma uygulaması Shazam’a 3 milyon dolar yatırım yaptı. Bununla birlikte, Wall Street Journal’ın blog’unda yayımlanan diğer bir haberde de, Universal Music Group ve Access Industries’in de daha önce Shazam’a yine 3 milyon dolar yatırım yaptığı belirtiliyor. Ayrıca, dünyanın ikinci zengin kişisi Carlos Slim de, Shazam’a geçen yıl Temmuz ayında 40 milyon dolarlık bir fon girişi sağlamıştı.
İrili ufaklı yatırımlarla uygulamanın bugüne kadar 95 milyon dolarlık bir yatırım seviyesine ulaştığı biliniyor. Shazam’a gelen bu yatırımların TV alanında kullanılacağı belirtiliyor. Uygulamanın yazılımı TV’deki reklamın müziğini tanıyarak seyircileri markanın internet sitesine yönlendirmeyi hedefliyor.
Konuya ilişkin Sony ve Shazam’dan henüz bir açıklama yapılmadı.
Kaynak: Yahoo News
Fotoğraf: Digital Trends
Yorumlar