Geçtiğimiz Ağustos ayında Sodexo‘nun online yemek siparişi servisi olan Sodexo Plus‘ı kullanıma sunulduğunu sizlerle paylaşmıştık. Şirket şimdi de işletmelerin karmaşık dağıtım sistemlerini düzenlemek amacıyla oluşturulan akıllı kurye takip yazılımı Hemen Yolda’yı hayata geçirdi.
40 bini aşkın restorandan oluşan geniş bir üye ağına sahip olan Sodexo, söz konusu yatırım ile birlikte üye iş yerlerinin dijitalleşme ihtiyaçlarına çözüm sunarak daha verimli çalışmalarını sağlayacak ve üyelerinin daha hızlı büyümelerine ve müşteri memnuniyetlerini artırmalarına destek olmayı hedefliyor.
Restoranların kurye ekiplerini sahada verimli bir şekilde yönetmelerini sağlayan Hemen Yolda yazılımı ile Sodexo üye iş yerleri, online sipariş konusundaki hizmet kalitelerini en çok etkileyen unsurlardan biri olan paket servis ve kurye hizmetini iyileştiriyor. Sorunsuz paket servis deneyimi sunmayı amaçlayan bu girişim ile restoranların paket servis süreci tamamen dijitalleşiyor. Restoranlar, dijital bir platform üzerinden kuryelerin yerini ve durumunu gerçek zamanlı görerek ve siparişleri uygun kuryeye atama imkânına sahip olarak, saha ekibini çok daha verimli bir şekilde yönetebiliyor. Yazılım kapsamında yer alan müşteri bilgilendirmeleri ve canlı takip modülü sayesinde müşteri memnuniyetinde de artış hedefleniyor.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, Türkiye’ye paralel olarak faaliyet gösterdiği diğer ülkelerde de Hemen Yolda ile restoran üye iş yerlerine hizmet sunmayı planlıyor.
Yorumlar