Finans sektöründeki yenilikçi çözümler ve pazarlama başarılarını kutlamak amacıyla yola çıkan ve bu yıl 6’ncısı düzenlenen Sardis Ödülleri’ne başvurular devam ediyor.
Jüri başkanlığını Pazarama Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Sezen’in üstlendiği yarışma, 17 Eylül’e kadar başvuruları kabul etmeye devam edecek. Sektör araştırmaları ve toplanan geribildirimler ışığında tüm bölümleri güncellenen Sardis’te bu yıl öne çıkan yeniliklere de ayrı bir parantez açalım:
- Sardis Ödülleri’nin en önemli yeniliği yarışmaya bu sene eklenen “Girişimcilik Bölümü”. Dört ana başlık altında oluşturulan altı farklı kategorisiyle bu yeni bölüm, finans odaklı girişim projelerinin başvurularını bekliyor.
- Yarışmanın bir diğer yeniliği “Kimler Katılabilir” kısmında. Bu alanda, yarışmaya hangi firmaların / ajansların başvurabileceği daha detaylı bir şekilde görülebiliyor. Başvuru kitlesini genişleterek, kategori isimlerine de yansıttığımız bu güncelleme ile hangi firmanın hangi kategoriye başvuracağı artık daha kolay anlaşılır hale getirildi.
- Veri Stratejileri Bölümü’ne “Çalışan Deneyimi” kategorisi eklendi.
- Yaratıcılık Bölümü’ne “En İyi Alternatif Mecra Kullanımı”, “En İyi Adtech ve Martech Entegrasyonu” ile “En İyi Inbound Pazarlama” kategorileri eklendi.
- Tüm kategorilerin isim ve açıklamalarında güncellemeler yapıldı, tanımlamalar genişletildi.
Girişimcilere avantajlı başvuru imkânı
Girişimcilik Bölümü’nde iki kategori için özel bir başvuru bedeli belirlendi. Bölüm altındaki “En Yenilikçi Finans Girişimleri” ve “Finans Odaklı Sosyal Girişimler” kategorilerine başvuranlar, avantajlı fiyatlardan yararlanabilecek.
Sardis Ödülleri hakkında detaylı bilgiye ulaşmak ve başvuru yapmak için sardisawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Yorumlar