Samsung’un ayırmış olduğu pazarlama bütçesi oldukça yüksek değerde. Ancak ürün tasarımı için yaptığı marka ve kimlik çalışması beklenenin altında. ABD’de en yakın rakibi Apple’a kıyasla; Samsung, aynı ligde oynarken bazı zorluklarla karşılaşıyor.
Teknoloji meraklısı Aziz Fırat, Samsung’un marka kimliği yenilemesi için zamanın geldiğini düşünüyor. Görsel tasarımcı, kendi blog sayfasında yeni logonun nasıl olabileceği üzerine yaptığı tasarımları paylaştı.
Samsung’un tüketici elektroniği tasarımı çoğunlukla aynı kalsa da; bu değişim eğer gerçekleşirse de, sonucun ne kadar etkili olabileceği görülebilir.
Aziz Fırat’ın düzenlediği Samsung’un yeni kimlik çalışması altındaki tasarımlarına şuradan ulaşabilirsiniz.
Problem
Çözüm
Yeni ürün dizisi
Kaynak: The Next Web
Yorumlar