Pazarlama teknolojileri alanında çeşitli çözümler sunan RTB House, içerik pazarlama platformu WhitePress’in tüm hisselerini aldı. RTB House, bu hamle ile yabancı pazarlara açılma planlarına hız vermeyi hedefliyor.
Reklam ajanslarına ve kurumsal müşterilere internet üzerinden içerik oluşturmanın ve yayımlamanın yanı sıra pazarlama kampanyalarının sonuçlarını izleme konusunda da destek veren WhitePress, yayımlama sürecinin daha kolay, daha hızlı ve daha uygun maliyetli olmasını sağlıyor. 2013 yılında Polonya’da kurulan WhitePress’in 12 ülkeden 21 binden fazla yayıncı ile çalıştığını ve 14 dilde yayın yaptığını da belirtelim.
WhitePress’in potansiyelinin ne kadar büyük olduğunun farkında olduklarını dile getiren RTB House kurucusu ve CEO’su Robert Dyczkowski, söz konusu satın almanın her iki şirketin de pazardaki konumunu güçlendirdiğini ve başarılı olmaları için büyük bir fırsat sunduğunu da sözlerine ekledi.
Yorumlar