Üyelerine sinema salonlarında sınırsız film izleme özgürlüğü sunan Sinemia, birinci yaşını geride bıraktı. Bugün 72 ilde aktif kullanıcısı bulunan girişim, son 3 çeyrekte üst üste gerçekleştirdiği yüzde 400 büyüme oranları ile ilgiyi üstüne çekmeyi sürdürüyor.
Sinemia’nın CEO’su Rıfat Oğuz ile, Sinemia’nın ortaya çıkış hikâyesini, yeni yatırımlarını ve planlarını konuştuk. Video röportajımızı yukarıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz…
“Sinema benim için hep bir tutkuydu” diyen Rıfat Oğuz ile gerçekleştirdiğimiz röportajdan bazı satır başları;
- Sinemia olarak her fikirde globalde olabilecek teknolojileri araştırdık. Bunun için de yarattığımız teknoloji, herhangi bir tekrar yapılanma olmadan kurulması gerekliydi. 2015’in Ocak ayında Sinemia’yı müşterilere açtığımızda finansı da test etme imkanımız oldu ve güzel geri dönüşlerle başarılı gördüğümüz girişimde devam ettik. Sinemia aylık ücretli bir kart sistemi, her bilete ücret ödemiyorsunuz. Aynı film kanalı gibi. Biz de aslında aynı şeyi yapıyoruz.
- Sinemia özel bir sinema kulübü. 7’den 70’e herkes sinema severdir. Bunun bir kulüp olmasını ve sinema sevgisini büyütmek istedik.
- Sinemia’daki her birey bu girişimin global başladığını ve global ilerlediğini biliyor. O yüzden bir sonraki yatırımımız da bu şekilde olacak.
- İçerik, bizim sinemadan bağımsız düşünemediğimiz bir iş. Bu işe çok doğru ve kaliteli bir şekilde başlamak istedik. Ürettiğimiz içeriklerin amacı sinema sevgisini daha da artırmak.
- Rakamlara baktığımızda Türkiye’de olmamıza rağmen çok daha hızlı ilerliyoruz. Avrupa’da bir ilkiz. Bir sonraki pazar olarak rakibimiz olan Amerika’yı hedefliyoruz.
Yorumlar