10-11 Kasım tarihlerinde, on birinci kez düzenlenecek olan Felis Ödülleri 14 ana bölüm ve 390 alt kategoride yaratıcılığın, medya planlama ve satın almanın, PR faaliyetlerinin, doğrudan pazarlama aktivitelerinin, tasarımın, medyada boy gösteren reklamların ve ilk kez bu yıl pazarlama stratejilerinin başarılarını ödüllendiriyor.
Sektörle birlikte kendini geliştirmeye devam eden Felis’teki en büyük yenilik Pazarlama Etkisi bölümü oldu. Sadece pazarlama profesyonellerinin başvurabildiği bu yeni bölüm, Felis’in diğer kategorilerinin aksine ajans başvurularına kapalı.
Kuzey Afrika, Orta Doğu, Türkiye ve Rusya Unilever Gıda Grubu Bölgesel Başkan Yardımcısı Şükrü Dinçer’in jüri başkanlığını üstlendiği Pazarlama Etkisi Bölümü jürisi geride bıraktığımız üç yıl içerisinde sektörde pazarı şekillendirmiş, kendi pazarını yaratmış, kısacası oyunun kurallarını yeniden yazan pazarlama stratejilerini değerlendirecek.
- Stratejik Etki
- Pozitif Sosyal Etki
- Dönüştüren Girişimler3 alt bölümden ve 53 kategoriden oluşan Pazarlama Etkisi Bölümü, markaların pazarlama yolculuğunda attığı adımları ödüllendirirken, Felis’in yarattığı bu itici güçle reklamveren temsilcileri hem birbirlerini alkışlayacakları hem de ilk elden know-how edinecekleri yeni bir zemine kavuşmuş oluyor.
Şirketlerin pazarlama birimlerinin direkt başvurabilecekleri bir yarışma olan Felis Pazarlama Etkisi ödülleri Türkiye’de ilk kez düzenleniyor.
Felis Pazarlama Etkisi Ödülleri başvuruları 17 Ekim tarihine kadar devam ediyor.
Kategori listesinin tamamına ve başvuru sayfasına www.felisodulleri.com adresinden ulaşabilir ve felis@kapital.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Yorumlar