Özellikle pandemi sürecinde markaların, tüketicilerle aralarındaki iletişimi geliştirmeleri ve problemlere anında çözüm sunmaları büyük önem kazandı. Bu tespit hemen her disiplin için geçerli olsa da özellikle kombi, klima ya da genel ismi ile iklimlendirme sektörü gibi tüketicilerin 7/24 desteğe ihtiyacı alanlarda çok daha önemliydi. Vaillant Türkiye bu dönemde müşterileri ile iletişim kurduğu alanları genişleterek telefon dışında alternatif kanallar sunan firmalardan biri olarak öne çıktı diyebiliriz. Türkiye’de WhatsApp Business’ı ilk kullanmaya başlayan şirketlerden biri oldu örneğin. Bununla birlikte Vaillant #EvdeKal #eviminkonforu” mesajı ile tüketicilerinin her zaman yanında olduğunu bu süreçte evde kalmalarının önemli olduğunu söyledi. Evde kaldıkları süreçte, sosyal medya üzerinden marka diline uygun pozitif içerikler vermeye çalıştı. Pandemi döneminde hizmetin ve iletişimin sürdürülebilirliği açısından yenilikçi işlere imza atan Vaillant Türkiye’nin Pazarlama Direktörü Hazım Bumin ile bir söyleşi gerçekleştirdik.
Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin ile şirketin pandemi döneminde hizmetin ve iletişimin sürdürülebilirliği açısından ortaya koyduğu yenilikçi uygulamaları konuştuk.
Yorumlar