Kripto para platformu ve web3 teknoloji şirketi OKX, Türkiye operasyonu OKX TR’nin pazarlama bölümü liderliğine dijital pazarlama sektörünün deneyimli isimlerinden Aykut Aslantaş’ı atadı. Aslantaş, ilerleyen dönemde OKX TR’nin pazarlama stratejileri ve büyüme faaliyetlerinden sorumlu olacak.
Aykut Aslantaş, yaklaşık 18 yıllık profesyonel kariyeri boyunca ZEO, iProspect ve GroupM gibi firmalarda dijital pazarlama ve büyüme alanında görev aldı. Ardından, Dubai merkezli yapay zekâ ve makine öğrenimi teknolojileri geliştiren Tarjama şirketinin pazarlama direktörü olarak görev alan Aslantaş, 2022 yılında, Türk ve Amerikan borsalarına yatırım imkânı sunan Midas şirketinin pazarlama direktörlüğünü üstlendi. Türkiye’de Yeditepe, Bahçeşehir, Bilgi Üniversitesi gibi birçok üniversitede dijital pazarlama üzerine yüksek lisans dersleri veren Aslantaş’ın, SEO & SEM ile App Store Optimization & Marketing konularında “Android Mutfağından Seçmeler” adlı kitapları yayımlandı.
Dünyanın önde gelen kripto para platformlarından biri olan OKX, 100’den fazla ülkede milyonlarca kullanıcıya spot işlemler, marjin işlemleri, vadeli işlemler, opsiyonlar, sürekli swap işlemleri, DeFi ve web3 cüzdanı gibi çeşitli hizmetler sunuyor. Şirket, web3 alanındaki teknoloji yatırımları ve McLaren, Manchester City gibi önemli ortaklıklarıyla dikkat çekiyor. OKX, Mayıs 2023’te Türkiye’de bir ofis açacağını duyurmasının ardından, Şubat 2024’te Türkiye’ye özel OKX TR ürününü tanıttı. Kullanıcılarına OKX’in yatırım, işlem ve analiz araçlarına, ayrıca Web3 çözümlerine kendi dillerinde erişim imkânı sunan OKX TR, Türkiye’nin önde gelen bankalarıyla yaptığı iş birlikleri sayesinde hızlı Türk lirası yatırma ve çekme işlemlerine olanak tanırken, 7/24 Türkçe müşteri desteği de sağlıyor.
Yorumlar