Ogilvy PR bünyesinde 5 yıldır İş Geliştirme ve Müşteri Direktörü olarak görev yapan Ozan Ortaç’ın sorumluluk alanı, şirketin tüm faaliyet alanlarını kapsayacak şekilde genişletildi. Ortaç, yeni dönemde Ogilvy İstanbul İş Geliştirme alanının lideri olarak görevlendirildi.
Ozan Ortaç, profesyonel hayatındaki ilk iş deneyiminde Hürriyet gazetesinde kültür-sanat muhabiri olarak görev yaptı. Sonrasında PR’a dönen Ozan, ilk ajansında Nokia, Toshiba, QAD gibi telekomünikasyon ve bilişim markalarının müşteri temsilciliğini yürüttü. Daha sonra A&B İletişim’e katılarak, 8 yıl boyunca Turkcell, Garanti Bankası, IBM Türk, Boeing, SunExpress gibi markalara hizmet verdi. 5 yıl süreyle Sun Express’in Türkiye ve Almanya’daki Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevini yürüttükten sonra Assan Alüminyum ve Türkiye Basketbol Federasyonu’nda kurumsal iletişim direktörlüğü yaptı.
Yorumlar