Ogilvy İstanbul, dijital reklam ve strateji alanında uzman isim Eren Alphan’ı bünyesine kattı. Alphan, Ogilvy İstanbul’da Kreatif Strateji Direktörü olarak görev yapacak.
Ogilvy İstanbul Kreatif Strateji Direktörlüğü görevini üstlenmeden önce Rafineri’de Dijital Strateji Yöneticisi olarak görev yapan Eren Alphan, uzun yıllar boyunca ulusal ve uluslararası ajanslarda dijital reklam stratejileri ile dijital projelerin geliştirilmesinden yürütülmesine kadar olan süreçleri yönetti. Sosyal tv ve ikinci ekran sektöründe öncü dijital projelere de imza atan Alpan, ulusal ve uluslararası ödüllere layık görüldü.
Eğitimini Kanada’da Trent Üniversitesi Kültürel Çalışmalar bölümünde tamamlayan Alphan, kariyerine TBWA/Tequila’da başladı. Ardından Medina Turgul DDB/DDB&co, Triball DDB, MagiClick Digital Solutions ajanslarında dijital proje yöneticisi, stratejist, dijital reklam yöneticisi olarak görev aldı. ‘Ekran İşleri’ isimli kendi şirketini kurarak “N’oluyo” ve “Komodor” isimli platformları hayata geçirdi ve dijital strateji yöneticisi pozisyonunda Rafineri’ye transfer oldu. Bu ajanslarda; YapıKredi, DenizBank, HSBC, Finansbank, Odeabank, L’oreal, Danone, Türk Telekom, Turkcell, Doritos, Tadım gibi markaların Kristal Elma, Effie, Mix Awards gibi prestijli ödüller alan pek çok kampanyasında çalıştı.
Yorumlar