Ödeme ve tahsilat çözümleri alanında, 2017 yılından bu yana firmalar arası çevrimiçi tedarik zinciri ödeme portalıyla hizmet veren Octet Türkiye, 2024 yılı ilk 6 ay sonuçlarını açıkladı. Buna göre şirket, geçen yılın aynı dönemine göre işlem hacmini 4 kat artırdı. Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, yıl sonuna kadar hizmet verdikleri toplam müşteri sayısının 8.000’e ulaşmasını ve ortalama işlem tutarının 190 bin TL’nin üzerinde gerçekleşmesini hedeflediklerini belirtti.
Derya Ekemen Fidan, 2024 yılının ilk 6 ayında sağlıklı büyümelerine devam ettiklerini, Octet Türkiye olarak geçen yılın aynı dönemine göre işlem hacminde 4 kat artış gösterdiklerini ifade etti. Merkez Bankası’nın enflasyonla mücadele kapsamında, bankaların kredi kartlarında taksit sınırlamasına gitmesiyle birlikte toplam hacim içindeki 6 taksit oranının 5 kat artış gösterdiğini, taksit sınırlama uygulamalarından dolayı toplam hacim içindeki 12 taksit kullanım oranının ise yüzde 70 azaldığını söyleyen Fidan, “Octet Türkiye olarak müşteri odaklı olmaya, müşterilerimizi anlamaya ve ihtiyaçları doğrultusunda işletme sermayesinin dijital ortamda yönetilmesine dönük çözümler üretmeye devam edeceğiz. Tüm zorluklara rağmen büyüme stratejimiz doğrultusunda daha fazla firmaya ulaşıp daha fazla firmanın tahsilatlarını hemen yapmalarına ve ödemelerini vadeye yaymalarına, böylelikle işletme sermayelerini verimli yönetmelerine mevcut ve yeni ürünlerimizle katkıda bulunacağız” dedi.
Yorumlar