Skip to main content

Didem Şekerel Erdoğan; NIQ Türkiye Genel Müdürü ve NielsenIQ Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika E-ticaret Bölge Başkan Yardımcılığına terfi etti.

Dünyanın önde gelen bilgi hizmetleri ve tüketici zekâsı şirketi NielsenIQ ile önemli araştırma şirketlerinden GfK’nın stratejik birleşmesi sonucunda, Didem Şekerel Erdoğan, NIQ (NielsenIQ + GfK) Türkiye Genel Müdürü ve NielsenIQ Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika E-ticaret Bölge Başkan Yardımcısı olarak terfi etti.

Erdoğan, NIQ Türkiye Genel Müdürü görevine ek olarak, Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgelerindeki 40’tan fazla ülkeyi kapsayan geniş bir sorumluluk üstlendi. Bu yeni rolünde Erdoğan, NielsenIQ’nun EEMEA e-ticaret ekiplerine liderlik edecek ve stratejilerine yön verecek.

Veri analitiğinin pazarı değerlendirmek ve stratejik yaklaşımlar geliştirmek için kritik olduğunu belirterek, kestirimsel ve öngörücü yapay zekâ uygulamalarının önemini vurgulayan Erdoğan, başarıya ulaşmak için ileri düzey analiz ve strateji modellerinin yorumlanabilmesinin ön plana çıktığını ifade etti. Ayrıca, müşterilerine son teknoloji platformlar kullanarak gelişmiş analitik ve kapsamlı tüketici içgörüleri sunduklarını belirtti.

E-ticarette en son verileri de değerlendiren Erdoğan, e-ticaretin dünya çapında güçlü bir şekilde gelişmeye devam ettiğini, Türkiye’de e-ticaretin 2024 yılının ilk 6 ayında yüzde 91 oranında ciro büyümesi kaydettiğini, aynı dönemde toplam FMCG pazarının ise yüzde 85’lik bir büyüme kaydettiğini ifade etti.