MMA Türkiye ile bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiğimiz yılın dikkat çeken uygulamaları anketinin sonuçlarına detaylı olarak görüntülemek için üzerine tıklamanız yeterli.
2015’te günlük hayat ritmimizi takip eden hatta düzenleyen uygulamalar ön plana çıkacak
MMA Türkiye Başkanı Rima Erdemir, konu ile ilgili görüşlerini paylaştı:
Digital Age ve Mobile Marketing Association Türkiye (MMA Türkiye) işbirliği ile gerçekleşen Yılın Dikkat Çeken Mobil Uygulamaları anket çalışması ile ilgili olarak öncelikle ankete gösterilen yoğun ilginin bizim için çok sevindirici olduğunu söylemeliyiz. Geçen sene ankete katılım yaklaşık 8.000 kişi iken bu yıl 10 bin 33 kişilik katıldı. Bu oran hem sektörümüzde mobil uygulamalara yönelik ilginin arttığının oldukça belirgin bir kanıtı.
Anketin sonuçlarını değerlendirecek olursak; Haziran ayında yapılan anketteki kategorilere müzik, radyo, trafik-yol, spor-haber, spor-bahis, pazaryeri ve haber kategorilerinin eklendiğini görüyoruz. Kategori sayısının artması, mobil kullanımınının da hayatımızdaki entegrasyonun hızla yayıldığının bir kanıtı. Bir mecradan ziyade hayatı daha kolay yaşama stili olarak konumlandırabiliriz. Özellikle trafik-yol, ulaştırma, alışveriş ve bankacılık gibi sektörler de bu ihtiyaca yönelik uygulamaları ile kısa zamanda hayatımızın bir parçası oldu. Diğer taraftan habere, müziğe, keyifle takip ettiğimiz videolara her an ulaşabilmek mobilin alametifarikası “özgürlük” ona daha da bağlanmamızı sağladı 2015’te tüm bu uygulamalar ile birlikte özellikle sağlığımızı, günlük hayat ritmimizi takip eden hatta düzenleyen uygulamaların ön plana çıkacağını düşünüyoruz.
Bir mecradan çok yeni yaşam trendi olarak konumlandırdığımız mobilin önümüzdeki döndemde de daha bir çok başarılı uygulamalarına rastlayacağımıza ve bu uygulamaları hayatımızı kolaylaştıran araçlar olarak bir parçası haline getireceğimize eminim.
Yorumlar