Türkiye dahil 50 ülkede 850’den fazla üyesiyle faaliyet gösteren MMA’in düzenlediği The Smarties Ödülleri, sadece mobil pazarlamaya yönelik tek ödül programı olma özelliğini taşıyor. İnovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren bu prestijli platform, mobil pazarlamanın sınırlarını zorlayarak müşterilere erişim ve etkileşim sağlayan tüm ekip ve yetenekleri öne çıkarmayı amaçlıyor.
Smarties Ödülleri, global, bölgesel ve ülke bazında katılıma olanak sağlıyor. Ödüller, Pazarlama Stratejileri, Kanal / Medya Stratejileri ve Teknoloji olarak 3 ana bölüm altında bulunan 23 kategoride veriliyor. Ayrıca başvuru yapılmayan ve jüri tarafından belirlenen endüstri ödülleri de bulunuyor.
Smarties Ödülleri için 24 Mayıs 2018‘e kadar erken başvuru fırsatından faydalanmak mümkün. Son başvuru tarihi ise, 29 Haziran 2018 olarak belirlendi.
Detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
Öte yandan MMA, mobil öncelikli kampanyalarla 2017 yılında en yüksek iş etkisini yaratan Marka, Reklamveren, Ajans ve Teknoloji sağlayıcıları gerek küresel düzeyde, gerekse bölgesel ölçekte derecelendiren The Smarties Business Impact Index (Smarties İş Etkisi İndeksi) Global, Kuzey Amerika ve EMEA listelerini de yayınladı.
Global Index’te Türkiye’den, markalar kategorisinde Yapı Kredi, kreatif ajanslar kategorisinde KoçZer ile Alametifarika ve Teknoloji sağlayıcıları kategorisinde AdColony ve NMobs ilk 10 içerisinde yer aldı.
EMEA Index’inde ise, reklamverenler kategorisinde Tofaş, markalar kategorisinde Yapı Kredi, Garanti Bankası, Turkcell ve Zubizu, Kreatif Ajanslarda KoçZer, Alametifarika,Being/Çözüm ve Rafineri, Medya ajansları kategorisinde Mindshare Türkiye, People Initiative, OMD Türkiye, Mediacom Türkiye, BPN ve Cereyan Medya, Dijital Ajanslarda Wanda Digital, Hype, Digitouch, Rabarba, Voden, Kompüter, AMVG ve Ketchup Loyalty ve teknoloji sağlayıcılarında AdColony Türkiye, NMOBS, Mobiwan ve Noktacom Medya ilk 10 içerisinde yer alma başarısını gösterdi.
Yorumlar