Skip to main content

IAB Europe’un düzenlediği MIXX Awards Europe 2016 ödüllerine Türkiye damgasını vurdu. Yarışmaya Türkiye’den başvuran ajans ve reklamverenler, Lizbon’da düzenlenen geceden 16 ayrı ödülle döndü

Dijital reklamcılık alanında dünyanın 43 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’ninAvrupa ayağı IABEurope’un düzenlediği ve ödül töreni Lizbon’daki Interact Kongresi’nde 12 Mayıs 2016’da gerçekleştirilen MIXX Awards Europe’da, Türkiye’den başvuran ajans ve reklamverenler 6 ödül kazandı.

Törende Grand Prix ödülü “Sosyal Medya” kategorisinde Vodafone’un “Between Us” projesini hayata geçiren Y&R Team Red Istanbul ve Mindshare’a verildi. Proje aynı zamanda Dijital & Mobil bölümünün altındaki “Entegre Kampanyalar” ve“Mobil Aplikasyonlar” kategorilerinde de Altın MIXX kazanırken; Medya bölümünün altındaki “En İyi Ortam Kullanımı”, “En İyi Mobil Kullanımı”, “En İyi Dijital Kullanımı”,“En İyi Kültürel Kampanya” ve “Entegre Kampanyalar” kategorilerinde de Altın ödüle uzandı.

İşte Mixx Awards Europe ödülleri!

MIXX Awards Europe 2016’da ödüle uzanan diğer projeler ise şöyle:

“Medya” bölümünde;

En İyi Açıkhava Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: NestléPurina&Group M: “#SenDePatile”

En İyi Dijital Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: Samsung Türkiye &StarcomMediavestGroupTurkey& Opera Mediaworks: “Çiz Bakalım”

En İyi Mobil Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: Samsung Türkiye &StarcomMediavestGroupTurkey& Opera Mediaworks: “Çiz Bakalım”

En İyi Mobil Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: HACIKO & Opera Mediaworks: BarkBeacon: Modern Bir Fabl

Dijital & Mobil Bölümü:

Online Reklam Kategorisi Gümüş MIXX: Samsung Türkiye &StarcomMediavestGroupTurkey& Opera Mediaworks: “Çiz Bakalım”

Sosyal Medya Kategorisi Bronz MIXX: Polisan Boya &Kollektif: Sesi Olmayan Kadın

Tablet Uygulamaları Kategorisi Bronz MIXX: Uluslararası Af Örgütü &Wanda Digital : #BüyükResmiGör

Yarışmada ödül kazanan tüm projeler için: www.interactcongress.eu sitesini ziyaret edebilirsiniz.