Reklamcılık Vakfı ve Reklamverenler Derneği’nin güç birliği ile düzenlenen Media Summit, iki günlük dopdolu programı, 46 konuşmacısı ve 20 seanslık içeriğiyle sektöre damgasını vurdu. Türkiye’nin ilk medya planlama ve satın alma etkinliği olarak, üçüncü kez düzenlenen Media Summit’te gündem “Dijital Dönüşüm”dü.
Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura; “Türkiye medya harcamaları yaklaşık 3,5 milyar Dolarlık bir büyüklüğe sahip. Böylesi önemli bir sektörü ancak güç birliği ile en doğru şekilde yönlendirebiliriz” dedi. Pura, “Dijital dönüşüm bizi kontrollü iş yapmak konusunda güçlendirdi. Türkiye aslında bir marka cenneti, Anadolu’dan çıkan çok kıymetli markalarımız var, ciddi yatırımlar yapılıyor. Bu yatırımları yaparken ve markalaşırken teknolojiye ayrılan kısmı daha da fazla önemsemek gerektiğini vurgulamak istiyoruz” dedi.
“Üyemiz olan 12 medya ajansı, IAB Türkiye ve güçlü sponsor desteğiyle, Reklamverenler Derneği’nin stratejik işbirliğiyle çok daha güçlü, etkili bir Media Summit gerçekleştirdik” diyen Reklamcılık Vakfı Başkanı Melda Barkın ise; “Sektörün oyuncuları olarak birlik olmaya, iyi bir ekip olmaya karar verdik. Oyuncular bizsek bu oyunu birlikte oynamalıyız diye düşündük. Ve bu yıl karşınıza daha kalabalık çıktık. Bizim Vakıf olarak amacımız; sektöre faydalı olmak. Sektöre donanımlı insan kaynağı yetiştirmek, insan kaynağının eğitimine ve gelişimine her türlü desteği verebilmek, gençleri yönlendirmek, heveslendirmek… Üç yıldır düzenlediğimiz Media Summit de bu amaca hizmet eden önemli bir etkinlik” dedi.
Yorumlar