Geçtiğimiz yıl birçok büyük marka selfie’ler oluşturdu veya selfie kullanımını merkezine alan tanıtımlar yaptı.
Selfie’lerin interneti neredeyse ele geçirdiğine dair bir kanıt arıyorsanız, yayımlanan yeni infografik tam size göre. Yapılan çalışmayla büyük markaların geçtiğimiz yıl nasıl bu selfie dünyasında yer almaya başladığını görebilirsiniz.
Sosyal medyanın en iyilerinin 18 Şubat’ta ödüllendirileceği The Shorty Ödülleri’nde Facebook Kampanyası tanıtımını yapmak üzere yarışma sponsoru Unmetric yeni bir çalışma yayımladı.
GoPro’nun Everest Dağı’nda çekilen fotoğraf, Samsung’un #TogetherWeRise kampanyasında oluşturulan dev mozaik yapılan çalışmalarda ilgi çekenler arasında.
İnfografikte kırmızı renk, selfie kullanan marka sayısını; yeşil renk ise selfie yarışması düzenleyen markaları simgeliyor.
Kaynak:Adweek
Yorumlar