İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi ve MediaCat işbirliğiyle hayata geçirilen pazarlama iletişimi yüksek lisans programı Marka Okulu yeni öğrencilerini bekliyor.
Yaratıcı iletişim, içgörü & araştırma, dijital ve stratejik yönetim başlıklarında topladığı eğitimiyle akademik bilgiyi sektörel tecrübeyle birleştiren programın 2019 – 2020 Güz Dönemi için son mülakat tarihi 13 Eylül.
Markalar dünyasına dair en güncel konuların gerçek vaka analizleriyle ele alındığı Marka Okulu’na kaydolarak, pazarlama iletişimine ilk adımı ustaların arasında atmak isteyenler, program hakkında detaylı bilgiye Markaokulu.bilgi.edu.tr adresinden ulaşabilir ve aynı adresten online başvurularını gerçekleştirebilir.
Kaynak: MediaCat
Yorumlar