Ligatus, performans pazarlama Ad Tech şirketi Criteo ile “programatik native reklam” alanında uluslararası ölçekte işbirliği yapacağını duyurdu. Criteo müşterileri bundan sonra Ligatus’un Almanya, Avusturya, İsviçre, Fransa, Belçika, Hollanda, İspanya, İtalya ve Türkiye’deki uluslararası ağına ve programatik satınalma yoluyla tüm envanterine erişim sağlayabilecek.
Ligatus ağı, 1200’den fazla “premium” yayıncıdan oluşuyor ve aylık 31 milyar reklam gösterimi sunuyor. Özenle seçilmiş, editöryal içerik üreten ve potansiyel olarak yüksek dönüşüm oranı kaliteli son kullanıcılara sahip olan yayıncılar, programatik native reklamlar için uygun platformlar sunuyor.
Criteo; Amerika, Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Asya Pasifik kapsayan 31 ofisi ile dünya çapında 12.000’den fazla reklamverene hizmet veriyor ve 17.000’den fazla yayıncı ile direkt işbirliği içinde.
Yorumlar