Text Marketer adlı kısa mesaj hizmeti sağlayan şirket, kurumsal dünyada kısa mesajın avantajlarının bir infografiğini oluşturdu.
İnfografiğe göre, kısa mesajlar, e.postalara göre daha yüksek ‘okunma yüzdesi’ gösteriyorlar. Verilere göre kısa mesajların yüzde 98’i okunurken, e.posta’ların okunma oranı yüzde 22. Bunun yanı sıra, kısa mesajların yüzde 90’ı ilk üç dakikada okunuyor.
Aynı zamanda çalışanların vakitlerinin çoğunu artık masada geçirmediklerini belirten rapor, e.posta’ların günümüzün iş temposuna uygun olmadığını da belirtiyor.
Şirket, kısa mesaj hizmetinin en çok insan kaynakları, bilişim ve pazarlama sektörlerinde kullanıldığını ortaya çıkartıyor.
Mobil cihazların yükselişe geçtiği bu devirde, tüketicilerin yüzde 45’i mobil reklamları fark ederken, yüzde 29’u mobil reklamlara karşılık veriyor ve İngiltere’de tüketicilerin yüzde 47’si mobil reklamcılığın sonucunda bir ürün satın alıyorlar.
Yorumlar