Sektörün önemli etkinliklerinden biri kabul edilen Kırmızı Ödülleri bu yıl dijital pazarlama iletişimine ev sahipliği yapacak. Son yıllarda sınırlı sayıda dijital entegrasyon kategorilerinde ödül verilen Kırmızı, bu yıl online reklam dünyasına kapısını daha geniş açacak. Kırmızı Dijitalde En İyiler Reklam Ödülleri başlığıyla ilk kez düzenlenecek olan yarışmaya başvurular Kırmızı’nın internet sitesi üzerinden gerçekleşecek. Kırmızı Dijital’e başvurular, 1 Mart – 18 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilecek.
Kırmızı Dijitalde En İyiler Reklam Ödülleri’nde bu yıl, 1 Mayıs 2015 – 18 Nisan 2016 tarihleri arasında ilk kez online platformlarda yayınlanmış projeler yarışacak. Özel ödüllerle birlikte toplam 46 kategoride ödüllerin sahiplerini bulacağı Kırmızı Dijital’de katılımcılar, büyük ödül Dijital Kıpkırmızı için yarışacak. Kırmızı Dijital’de sırasıyla; web kategorileri, mikro site, entegre kampanya kategorileri, video kategorileri, sosyal medya kategorileri, medya kategorileri, mobil kategoriler, sosyal sorumluluk kategorileri, brands & stories kategorileri, zanaat Kategorileri ve özel kategoriler dalları yer alıyor.
Kırmızı, Kırmızı Bölge, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Uluslararası Film Festivali (UAFF) Afiş Yarışması başvurularını; her biri alanlarının önde gelen isimlerinden oluşan, başkanlıklarını Y&R Brands İstanbul’un CEO’su Arzu Ünal’ın yaptığı 4 farklı jüri değerlendirecek. Katılımcılar, 1 Mart 2016 itibarıyla yarışma başvurularını yapabilecekleri www.kirmiziodulleri.com sitesinden, aynı zamanda katılım koşulları, bu yılın kategorileri detaylarını, Hürriyet Özel Ödülü, Kırmızı-UAFF Afiş Yarışması, Genç Kırmızı ve Canlı Kırmızı yarışmaları ile ilgili bilgilere ulaşabilecekler.
Kırmızı’yı sosyal ağlarda ise Facebook, Twitter ve Instagram üzerinden takip edebilecekler. 13. Kırmızı Ödül Töreni, Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde 26 Mayıs 2016 tarihinde düzenlenecek.
Yorumlar