Kariyer Merkezi

25.08.2021 - 11:10

E-Ticaret Ürün Sorumlusu

BAUHAUS Türkiye · ik@bauhaus.com.tr
İçerenköy Mahallesi, Kayışdağı Caddesi, No: 2, Ataşehir, İstanbul

Aranan Özellikler

  • Kategori ve ürün yönetimi konularında deneyimli,
  • E-ticaret satış tekniklerine ve back office uygulamalarına hâkim,
  • İnternet üzerinde kampanya yönetiminde tecrübeli,
  • Veri analizi, raporlama ve analitik düşünme becerileri gelişmiş,
  • E-ticaret sektörünün dinamizmine ayak uydurabilecek,
  • Google Analytics, SEM, SEO, e-mailing konularında bilgi sahibi,
  • Motivasyonu yüksek, ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi ve dikkatli,
  • İnsan ilişkileri kuvvetli,
  • Kurumsal yapı içinde süreçler ve prosedürleri uygulayabilecek,
  • Sonuç ve çözüm odaklı,
  • Yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli,
  • Yüksekokul mezunu,
  • İstanbul, Ataşehir – İçerenköy’de yer alan çalışma ofisimize rahat gidip gelebilecek mesafede ikamet eden.

İş Tanımı

  • Sorumlu olduğu kategorideki ürünleri belirlemek,
  • Ürün verilerinin ve görselleri temin etmek,
  • Görsel ve içeriklerin doğru ve zengin bir şekilde sitede sunumunu sağlamak,
  • Ürün siparişlerini vermek veya diğer şubelerden transfer etmek,
  • Stok ve rekabeti takip ederek stokları optimum seviyede tutmak,
  • Ürün iadelerinin takibi ve tekrar satışa sunabilirliğini belirlemek,
  • Sipariş iptallerinin takibi ve tahsilat iadelerinin yapılmasını sağlamak,
  • Şirket hedefleri ve piyasa şartları doğrultusunda sorumlu bulunulan kategorinin satış hedeflerini belirlemek ve bütçelemek,
  • Sorumlu olduğu kategoriyle ilgili elektronik ticarette pazarlama ve satış projeleri geliştirmek ve sonuçlarını ölçmek,
  • Müşterinin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sitenin içerik yapısının geliştirilmesine katkıda bulunmak,
  • Mevcut tedarikçiler ile ilişkilerin e-ticaret sitesi için sürdürülebilmesi ve geliştirilmesine katkıda bulunmak,
  • Kategoriye özel promosyonları satın alma bölümüyle beraber planlamak, mevsimsel ve özel günlere ilişkin satış arttırmaya yönelik öneriler yapmak,
  • Tüm promosyon dönemlerinde ürün tedarikini planlamak ve sağlamak,
  • Yeni trendlerin araştırılması, pazarlama için müşteri segmentasyon analizi yapmak, öneriler sunmak,
  • Kategorisindeki ürünlerle ilgili çağrı merkezine gelen sorularını yanıtlamak, gelen önerileri değerlendirmek.